ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT PARTICIPEN A L’EBRECHALLENGE TORTOSA 2020

Noèlia Borràs
Dimarts passat, dotze alumnes de 2n de Batxillerat B van participar a l’edició de l’EbreChallenge que organitza l’institut de l’Ebre de Tortosa. Es tracta d’una competició per equips als quals se’ls proposa un repte per solucionar. Aquest any el problema s’ha basat en l’èxode de jovent que pateixen les Terres de l’Ebre.
Després de dues jornades amb més de 300 participants, quatre dels equips van passar a la final de divendres. Entre els membres d’un dels equips finalistes vam tenir una representació del nostre institut amb l’alumna Eva Maicas.
Tota una experiència enriquidora i interessant per a l’alumnat!