AHIR VAN ACABAR LES PAU PER A 34 ALUMNES DE L’INS ELS ALFACS

Elisa Julve
Després d’anys d’estudi i preparació, i quatre dies molt intensos, ha arribat la data tan esperada: avui toquen a la fi les Proves d’Accés a la Universitat (PAU). Tot i l’excepcionalitat de la situació, les PAU 2020 han transcorregut sense cap incidència destacable. Si bé és cert que aquest any les proves s’han realitzat més tard que mai a causa de la Covid-19 i s’han repartit en més dies i més seus.
Els alumnes de 2n de batxillerat de l’institut Els Alfacs han estat realitzant els exàmens durant els dies 7, 8, 9 i 10 de juliol a la Universitat Rovira i Virgili de Tortosa, Campus Terres de l’Ebre. En aquesta edició, el Consell Interuniversitari de Catalunya ha adoptat una sèrie de mesures per tal de prevenir el risc de contagi i impedir la propagació del virus. Els estudiants ocupen sempre el mateix lloc assignat i l’ús de la mascareta és obligatori  en els espais comuns dels centres i s’ha intensificat la higiene de mans.
Els estudiants hauran d’esperar fins al dia 27 de juliol per tal de conèixer els resultats de les proves. Les vacances estan girant la cantonada i, amb elles, el començament d’una nova etapa acadèmica que tots/es comencen amb il·lusió.