21 DE MARÇ, DIA MUNDIAL DE LA POESIA

Dilluns el tècnic de cultura de l’ajuntament, Pau Lleixà, va poder enregistrar per a Ràdio Ràpita els alumnes de l’Aula d’Acollida recitant en les seues llengües maternes la poesia del poeta Marc Granell, escrita i traduïda a trenta llengües amb motiu de la iniciativa de la Institució de les Lletres Catalanes de fer difusió d’aquest gènere. Cliqueu aquí per veure opuscle Dia Mundial de la Poesia.

Andrés Machado va recitar en castellà; Danila Musakov, en rus; Fatou Samb, en wòlof; Yassine Samb, en francès; el professor Ahmed Rkouni, en àrab, i David i Samara Acosta, en anglès.

D’altra banda, els alumnes del grup de teatre de l’institut també van recitar poemes d’autors locals com Lluís de Montsià, Miquel Reverté i Carme Cruelles i, a més, van poder llegir les últimes novetats poètiques adquirides per la biblioteca del centre: Besos de nadie de Victoria Ash, Olvido de Leonor Antón, Noctiluca d’Anne Invierns, Amor y asco de sta. Bebi, No te acabes nunca de Maria Leach, La set de Paula Bonet, El vent va començar a bressolar l’herba d’Emily Dickinson i Tres dones de Sylvia Plath.