Esquiada 2018

Del diumenge 21 al divendres 26 de gener més de 60 alumnes de l’ESO han participat en l’esquiada que organitza cada 2 anys el departament d’Educació Física de l ‘institut els Alfacs. Tret de les habituals i inevitables caigudes (sense més gravetat que lleus contusions) els alumnes han gaudit de bon temps, classes d’esquí de matí i tarda i unes hores de relax i compres a Andorra (alguns van anar a passejar i altres al centre lúdic Caldea). Una experiència per iniciar-se en l’esqui que desitgem haja generat en el nostre alumnat més ganes de practicar esport. Tot seguit us deixem uns vídeos de l’esquiada dels nostres alumnes: