Violeta Prat-Oyrer campiona Júnior del Trofeu de Promoció Absolut de Catalunya

Violeta Prat-Oyrer, alumna de 3r d’ESO de l’institut, va participar aquest cap de setmana en el Trofeu de Promoció Absolut de Catalunya, organitzat per la Federació Catalana de Taekwondo.

La Violeta, que es va enfrontar a competidores de més edat i experiència, es va imposar de forma excel·lent en els tres combats que va lliurar, proclamant-se campiona a la categoria Júnior.

L’esportista alellenca es perfila com un referent de la categoria on tot just debuta, i ja pensa en la propera parada: el Campionat Internacional de Bordeus, on defensarà la selecció Catalana de la FAMC a la seva categoria.

L’escola de Taekwondo d’Alella, sota les ordres de Julio Sánchez Raja, continua formant esportistes de referència en l’àmbit nacional, com la Violeta, que amb el seu entrenament a l’escola, junt amb el Toni Avellaneda de Premià, i l’Stage al Gimnàs Austríac de Freistadt, amb Max Neubauer al capdavant, fan que despunti com a lluitadora d’aquesta art marcial. Moltes felicitats pel teu esforç i treball constant!