PREINSCRIPCIÓ 24-25

EN AQUESTA PÀGINA PUBLICAREM TOT ALLÒ QUE TINGUI A VEURE AMB LA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 24-25, DELS ESTUDIS QUE IMPARTIM.

• ESO. PREINSCRIPCIÓ. DEL 8 AL 20 DE MARÇ. Només per alumnat nou al centre.
      • Fora de termini. Sol·licitud de preinscripció ESO. Enllaç.   Si teniu problemes amb la tramitació de la sol·licitud poseu-vos en contacte amb la secretaria del centre.
      • Llistat amb el barem provisional de l’ESO. Enllaç.
      • Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació resoltes les reclamacions a 25/04/2024. Enllaç.
      • Oferta de places a l’ESO. Enllaç
      • Guia per la preinscripció. Enllaç.
      • Píndoles multimèdia. Enllaç
      • Ajuda/Dubtes freqüents. Enllaç
      • NOU. Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 02/05/2024. Enllaç

• BATXILLERAT. PREINSCRIPCIÓ DEL 18 AL 25 D’ABRIL. Només per alumnat nou al centre.
      • Sol·licitud de preinscripció Batxillerat. Enllaç.    Si teniu problemes amb la tramitació de la sol·licitud poseu-vos en contacte amb la secretaria del centre.
      • Informació / Ajuda sobre la preinscripció. Enllaç.
      • Oferta de places a Batxillerat. Enllaç

• PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ
    • NOU. Publicació de l’oferta inicial de places a 30/04/2024. Enllaç

• CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ
  • CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR

Web preinscripció.gencat.cat amb tota la informació i els enllaços als formularis.

Web amb el mapa escolar de Catalunya.