Preinscripció de batxillerat 24-25.

• BATXILLERAT. PREINSCRIPCIÓ DEL 18 AL 25 D’ABRIL. Només per alumnat nou al centre.
      • NOU. Sol·licitud de preinscripció Batxillerat. Enllaç.  Si teniu problemes amb la tramitació de la sol·licitud poseu-vos en contacte amb la secretaria del centre.
      • NOU. Informació / Ajuda sobre la preinscripció. Enllaç.
      • Qui ha de presentar la sol·licitud de preinscripció de batxillerat?

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció tots els alumnes que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu, les que volen accedir a la modalitat d’arts i les que provenen d’un institut que ja no imparteix el batxillerat.

Important: si l’alumne/a té 18 anys o els fa durant l’any en què es fa la preinscripció, és qui s’ha d’identificar i presentar-la.

• Què necessito per fer la preinscripció?
        • Ordinador, tauleta o telèfon mòbil amb connexió a Internet: Et caldrà un dispositiu electrònic amb connexió a Internet perquè la preinscripció es fa del tot en línia.
        • Eina d’identificació digital: És més segur que quan facis el tràmit (el pare, la mare o el tutor o tutora que faci el tràmit) tinguis una eina d’identificació digital. Et recomanem l’idCAT Mòbil per la seva facilitat d’obtenció i d’ús. Pots utilitzar també qualsevol certificat digital i Cl@ve.
        • L’identificador de l’alumne o l’alumna, RALC: Si l’alumne/a està escolaritzat a Catalunya, a l’hora de fer la sol·licitud de preinscripció has de tenir preparat el codi identificador de l’alumne o l’alumna. Aquest codi es pot consultar en aquest mateix web, a l’apartat Consulta de l’identificador de l’alumne. És important verificar també que tota la informació que hi apareix és correcta. En cas contrari, cal sol·licitar una rectificació de les dades.