Pau Redón guanya el 1r Premi Poincairé que otorga la Facultat de Matemàtiques i Estadística

En Pau Redon, alumne de 2n de Batxillerat del nostre institut, ha guanyat el 1r premi de la 16a convocatòria del premi Poincaré que es dóna al millor treball de recerca de batxillerat relacionat amb les matemàtiques o l’estadística. El títol del treball és “La corba gamma”.

Aquest premi, que porta el nom del matemàtic francès Jules Henri Poincairé, el convoca la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC per fomentar l’interès dels estudiants de secundària per les matemàtiques i l’estadística, així com per incentivar la tasca educativa en aquestes àrees de coneixement que es porta a terme en els centres de secundària. S’hi han presentat alumnes de 2n de Btxillerat de tot Catalunya. Teniu més informació en aquest ENLLAÇ.

Enhorabona pel premi, Pau! Has fet un molt bon treball!