La Setmana de les Lletres es conclou amb un gran èxit de participació

Divendres, 22 d’abril, es van lliurar els premis del certamen literari de Sant Jordi, conjuntament amb els premis a la millor fotografia matemàtica i els premis als millors alumnes de les proves Cangur.

Cal felicitar a tots els concursants per fer possible un tancament tan elegant de la 1a Setmana de les Lletres.

Gràcies també a tot l’alumnat de 2n de batxillerat per iniciar el que esperem que sigui ja una tradició: regalar roses anònimes!

I moltes gràcies a tot l’equip humà que fa possible que les tradicions es mantinguin vives!

Els premiats van ser:

Podeu veure les imatges de la jornada de Sant Jordi 2022 en aquest ENLLAÇ