1a setmana de la ciència. Observació de la lluna i planetes amb telescopi.

La  setmana del 7 al 11 de Novembre, celebrarem la 1a Setmana de la Ciència a l’Institut d’Alella.

Esteu tots convidats a observar la lluna i alguns planetes amb telescopis aquest proper dilluns dia 7 de 20h a 22h a l’aparcament de sorra davant del bosquet. Estem molt agraïts a l’Agrupació Astronòmica d’Alella, que conduirà l’observació.

A més, durant la setmana, tots els alumnes faran alguna activitat relacionada amb l’àmbit STEM (Ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques). En algunes ocasions seran activitats des de les pròpies matèries diàries (per exemple: invents i inventors durant la industrialització des de socials de 4ESO, Tintin i la ciència des de català de 1ESO, Viatge a la Lluna de Jules Verne des de castellà de 2ESO, Breakout canvi climàtic des de Física i Química de 3ESO, el gasoducte NordStream des de Tecnologia de 1BAT, neuromarketing des de Cicles, “The theory of everything” des d’anglès de 4ESO, etc). En altres ocasions poden ser tallers al centre (criptografia, hologrames…), xerrades de científics (Dr Ciruela, Patrick Aloy, Jordi Vila…) o sortides (Hospital Vall d’Hebron)

També l’alumnat ha preparat activitats per a d’altres alumnes. Per exemple, alumnes de 1BAT han preparat infografies sobre dones científiques que compartiran amb els alumnes de 1ESO. O els alumnes del BigBangTeam han preparat una passejada pel sistema solar, pels alumnes de 4t de primària de l’Escola Fabra.

Tot plegat amb la intenció de que la ciència inundi especialment les nostres aules durant una setmana.

Anirem informant més detalladament a través del web i de les nostres xarxes socials.