Reiniciem la biblioteca amb la sol·licitud digital de préstec!

A partir d’avui, dia 1 de desembre, ja es pot fer la sol·licitud digital de préstec de llibres, a la biblioteca del centre. Entreu al blog de la biblioteca LLUM DE MAR que podeu trobar al menú de l’esquerra, i podreu llegir la informació detallada.

També us informem que Biblioteques escolars de Catalunya. Programa escolar “puntedu” ens ha concedit el distintiu digital per reactivar la nostra biblioteca.

La biblioteca del nostre institut comparteix la seva proposta de “Reinici” al costat d’altres escoles i instituts.