El grup d’escacs de l’Institut guanya el Campionat Interescolar del Maresme

13330978_1079020488823818_7288517920476536201_n

El grup de nois de l’extraescolar d’escacs, vam participar en El Campionat Interescolar del Maresme d’escacs.
El torneig es va celebrar a Argentona i estava dividit en quatre setmanes, des del dia 8 de maig, fins al 29 de maig. Hi van participar vàries escoles diferents com l’Institut d’Argentona, l’escola d’escacs d’Argentona, etc.
Per part de l’Institut d’Alella, en el torneig hi vam participar quatre alumnes: en Pol Altimira, el Joan Ainaud, el Xavier Cuadradas i el Gonzalo Muñoz.
Després de jugar contra molts contrincants, vam aconseguir guanyar el primer premi, a cadascun de nosaltres ens van donar una medalla i una copa que es troba al vestíbul de l’Institut.
Esperem l’any que ve poder tornar a participar-hi!

Text: Gonzalo Muñoz