Taller ‘Com es fan els medicaments’ al Parc Científic de Barcelona

Aquesta setmana els alumnes de Química de 1r de Batxillerat han realitzat el Taller ‘Com es fan els medicaments’ al Parc Científic de Barcelona. El taller s’enmarca dins d’un projecte d’investigació per a nous fàrmacs que ajudin a tractar el Pàrkinson.

Paral•lelament, els alumnes de les optatives de Biologia i FiQ de 4t d’ESO han realitzat el mateix taller al CosmoCaixa aprofitant la col•laboració! Hem aprofitat la visita per a repassar els orígens de la vida a la Terra fent un recorregut per l’exposició permanent del museu.