Visita de 5 professors i professores del centre francès René Cassin de Mâcon

El passat divendres dia 3 de novembre vàrem rebre la visita de 5 professors i professores del centre francès René Cassin de Mâcon, al nord de Lion. La visita s’emmarcava dins del projecte Erasmus que organitza l’intitut Escola Municipal del Treball de Granollers, que ens han fet partícips per l’especialitat de fusta i moble. Primer els nostres convidats varen visitar les instal·lacions de l’institut i el nostre taller, i després ens desplaçarem fins El Figaró per fer visita tècnica a l’empresa Combertibles DEM, on els responsables de l’empresa van explicar, d’una forma molt extensa la seva forma de treballar, i que volem agrair especialment a aquesta entitat la il·lusió mostrada en aquesta visita. Esperem que d’aquesta trobada pugui sortir una relació entre instituts i poder enviar, a mig termini, alumnes nostres cap a França per a que puguin fer part de les pràctiques a l’estranger, a l’igual que ells amb nosaltres. Una experiència enriquidora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *