Segona mobilitat Erasmus+ al Bursa Anadolu Lisesi (11-18 maig 2024)

El dissabte 11 de maig volem cap a Turquia amb 9 alumnes i 2 professores per fer la segona mobilitat Erasmus al centre Bursa Anadolu Lisesi de Turquia. Amb aquesta mobilitat tenim l’objectiu de fomentar el sentiment de pertinença de la comunitat educativa del nostre centre observant un Institut on l’alumnat i el professorat se sent molt orgullós de formar-hi part. Visitarem Istanbul, la vila Cumalıkızık, patrimoni UNESCO i la ciutat de Bursa. Assistirem a classes d’anglès, de música i de balls folklòrics i també jugarem a futbol i voleibol. Tornem el dissabte 18 de maig i continuarem treballant per la darrera mobilitat a França.

Per veure més fotos feu clic al següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *