2n any del Pla d’Impuls de les llengües estrangeres al CFGM de Gestió Administrativa

Aquest curs 2023-24 portarem a terme el segon any del Pla d’Impuls de les llengües estrangeres amb l’alumnat de 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa. El pla permetrà comptar amb un auxiliar de conversa en anglès, fer un Mòdul Formatiu en anglès, preparar i presentar l’alumnat i el professorat exàmens oficials d’idiomes estrangers i tal i com es va fer el curs anterior, fer una estada formativa a Irlanda d’una setmana per tal de fer una immersió en llengua anglesa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *