Llibres i material d’aula – ESO

Benvolgudes famílies, a continuació teniu la informació relativa als llibres de cada curs de l’ESO i el material d’aula (llibretes, estris…).

Llibres físics i digitals

Pel que fa als llibres a l’ESO, aquest any engeguem un programa de lloguer molt assequible de tots els llibres (físics i digitals) de cada curs per tal de garantir que tot l’alumnat disposi dels llibres que es fan servir. Aquesta iniciativa es possible gràcies al Programa de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE), i el programa d’ajuts per l’adquisició de llibres de text, llicències digitals o material didàctic escolar 2021 del Departament d’Educació. Així mateix, l’Associació de Famílies de l’Alumnat (AFA) també hi col·labora.

Com funciona?

El centre adquireix els llibres físics i digitals i els ofereix a l’alumnat en forma de lloguer a canvi d’una petita quota, en funció dels llibres que s’utilitzen a cada curs. En el cas dels llibres físics, s’han de retornar a final de curs. Per tant, les famílies no s’han de preocupar per adquirir els llibres; l’institut els proporciona a canvi d’aquesta petita quota.

• Les famílies que es facin sòcies de l’AFA, a més, tenen un descompte de 10€ d’aquesta quota de lloguer. Com fer-se de l’AFA
  • Així mateix, les famílies dels alumnes de pla de xoc, estan exemptes de pagar aquesta quota de llibres.

El llistat de llibres d’aquest any i la quota de lloguer corresponent, els teniu al següent document: QUOTES LLIBRES ESO 2021-2022

A continuació teniu un resum:

En propers anys s’anirà ampliant el programa de lloguer amb més llibres.

Com pagar la quota de llibres?

Haureu de fer una transferència amb les següents dades:

• Nº Compte: ES9601823511460201801714
  • Quantitat: (la que correspongui segons el curs i si sou de l’AFA o no)
  • Beneficiari: INS JOAN SALVAT PAPASSEIT
  • Concepte: Q.LLIBRES – NOM, COGNOM (Alumne)

Termini: fins el 31 de setembre.

Material d’aula

El material d’aula bàsic per tot el curs és el següent:

• 4 Llibretes Din-A4 de paper quadriculat de 5mm
  • Bolígrafs
  • Llapis nº2 HB, maquineta i goma d’esborrar
  • Joc d’escaires (escaire, cartabó amb regle de 30 cm)
  • Estoig

I concretament pels alumnes que fan Visual i Plàstica (2n, 3r i els alumnes que fan l’optativa de 4t) un material que potser ja tenen de cursos passats.

• Carpeta dossier de pinça lateral, simple.
  • Fulls blancs, DinA4. aprox. 25
  • Làmines blanques Din-A4 llises (paper Basik /130gr) aprox. 20 fulls
  • Aquarel·les escolars
  • Un pinzell mitjà i un de gruixut
  • (Compàs escolar,  per a 2n d’ESO)
  • (Tisores i cola blanca,  per a 4t d’ESO)
  • Llapis de colors (En tots els casos pot ser material que ja està per casa) [Si durant els cursos es té cura del material propi molts d’aquests materials s’utilitzen durant tota l’ESO sense haver-los de substituir. El material no té perquè ser cada vegada nou.]

De nou, les famílies sòcies de l’AFA podran disposar d’un val de descompte a la papereria del barri “La Tinta”.

*Properament s’informarà sobre els llibres de batxillerat.