Informacions inici curs 2021-22

Benvolgudes famílies,

us donem la benvinguda al nou curs escolar ple de novetats.

Per un cantó, seguim amb la remodelació del mobiliari i de l’edifici (2a fase) i també augmentem l’oferta educativa amb més grups i nous estudis (Batxillerat de doble titulació esportiva).

Afortunadament, la incertesa derivada de la Covid19 ha anat disminuint i les mesures per prevenir contagis que implementarem permetran iniciar el curs pràcticament amb normalitat.

Dilluns, 13 de setembre

Inici del curs pels alumnes de l’ESO i batxillerat. Presentació del nou curs escolar. Per tal de facilitar l’acollida dels alumnes s’ha establert una entrada esglaonada. Recordeu que tots ells hauran de portar la mascareta protectora.

• 09’00h alumnes de 1r ESO

• 10’00h alumnes de 2n ESO

• 10’30h alumnes de 3r ESO

• 11’00h alumnes de 4t ESO

• 11’30h alumnes de 1r i 2n de batxillerat

Les activitats de rebuda tenen una durada prevista de quatre hores. Una vegada finalitzin, els alumnes tornaran a casa

Dimarts, 14 de setembre

08’00h. Inici de les classes (alumnes d’ESO i batxillerat)

El dimarts i dimecres es faran activitats d’acolliment, lliurament dels dispositius i presentació de normes de convivència i espais. Recordem que el marc horari serà el següent per a tots els cursos: l’horari lectiu de dilluns a divendres de les 8’00h a les 14’40h amb dos patis de 20 minuts cadascun.

El menjador donarà servei tots dels dies de les 14’40h a les 16’00h, a partir del dilluns 27 de setembre.

Dimarts, 21 de setembre

Presentació del curs a les famílies

• 17’30h. Benvinguda a les famílies de 1r ESO

• 18’30h. Benvinguda a les famílies de 2n i 3r ESO