Festa de la Primavera

Dissabte, 7 de maig, dins les Festes de la Primavera de la Barceloneta, el Districte de Ciutat Vella va organitzar uns actes lúdics i culturals en què la nostra orquestra de 1r de l’ESO va participar al concert programat a la Repla, compartint escenari amb les orquestres de l’escola Alexandre Galí i la de l’escola Mediterrània.

Va ser una matinal molt participativa, amb diferents parades d’associacions veïnals i del barri de la Barceloneta aplegades al voltant de la plaça, tots plegats recuperant aquesta festa lúdica després de les dues darreres edicions suspeses per la pandèmia. Bona part de l’alumnat de 1r d’ESO va interpretar tres peces treballades al llarg del curs dins del projecte En Directe, el qual s’ha posat en marxa des de gener de 2022 en què l’alumnat del nostre centre s’inicia en la interpretació musical a través de la interpretació orquestral, dins de l’àrea curricular de la matèria de música.

El públic va respondre amb agraïments i ens encoratjà a seguir creixent a través de la música en la creació de la futura Orquestra de la Barceloneta, aplegant alumnat dels tres centres educatius del barri: l’escola Galí, l’escola Mediterrània i l’INS Joan Salvat i Papasseit.