Cor Arts 22

El passat 2 de maig l’alumnat de 1r de l’ESO, amb el professorat de música, va participar a l’edició Cor Arts 22, a l’auditori del conservatori del Liceu representant la cantata La veu de la Terra juntament amb cinc centres educatius de Barcelona. La cantata és fruit d’un projecte sorgit del camp d’aprenentatge Pau Casals, conjuntament amb el Petit Taller de Cançons i es tracta d’un conjunt de 9 cançons i vuit clams en què el planeta Terra és el personatge principal, aixecant la seva veu per denunciar els atacs que està rebent des de ja fa massa temps i acostar-nos a la infinitat de bones sensacions o sentiments positius a través de les interpretacions corals de les cançons. A l’acte musical vam participar diferents centres educatius de secundària en què cada grup coral representava dues cançons de la cantata per acabar l’obra amb la cançó final “Victòria” on tot l’alumnat de tots els centres cantaven a la vegada tancant la cantata.
Vam gaudir del cant coral experimentant les sensacions d’interpretar en un gran escenari amb l’acompanyament instrumental d’alumnat del conservatori del Liceu. Va ser un plaer poder reprendre els espectacles conjunts amb altres centres després de dos cursos de restriccions.