Operació Biquini

Aquest dijous 12 de maig els alumnes de 4rt d’ESO hem participat en la tertúlia i lectura compartida del llibre de la Júlia Barceló, ”Operació biquini’. També hi havia la il·lustradora de l’obra, Camille Vannier. Els alumnes de 4rt hem pogut entrevistar la Júlia i la Camille i elles han pogut escoltar les reflexions dels nostres alumnes fetes a partir de la lectura de l’obra a la matèria de llengua catalana. El lloc triat per fer-ho ha estat la Biblioteca Barceloneta-La Fraternitat. Gràcies als companys de la biblioteca per oferir-nos l’espai i els llibres, ha estat una sortida molt plaent i interessant!