Cicles Formatius: Temporada de concursos

En aquests mesos no parem de concursar !!

El passat 16 de desembre els nostres alumnes de DAM i DAM-vi van participar al “Calentamiento pre-navideño” del Programa-Me (concurs d’àmbit estatal). L’ equip guanyador va ser “Patos” format pels alumnes Albert Bueno, Angel García i Juli Ragni de 1rDAM-vi-D.

Per no refredar-nos i acabar bé l’any, el dia 31 de desembre, vam continuar participant al “Doce uvas” . Aquest concurs té diverses categories segons l’etapa que estiguis estudiant. En aquesta edició el nostre centre va fer triplete: L’Albert Bueno va guanyar en la categoria d’alumnes de 1r de CFGS, l’Adrián Moreno va fer el mateix en la categoria de 2n de CFGS i com no podia ser menys, el nostre “capità” , en Marc Albareda,  va guanyar la categoria de professors.

I no ens conformem amb els concursos de programació!

El passat 25 de febrer es va celebrar l’entrenament de la competició CatSkills en la modalitat de suport de xarxes. L’alumne Yurik Romero de 2nASIX va participar-hi dirigit pel nostre professor Lino De La Muñoza.

Les següents cites a la vista són:

• 6 de març: HPCodeWars. Concurs de programació dirigit a alumnes de GM. Aquest any hi participen l’Izan Mata, en Noah Ramos, el Pol Egea, el Carlos Alises, el David Aperador i el Salvador Cieza de 2n SMX amb la direcció del professor Eloi Vázquez.
  • 11 de març: Entrenament CatsKills modalitat ciberseguretat. En ell participaran alumnes de 1r i 2n ASIX. La fase autonòmica se celebrarà al mes de juny.
  • 24 de març: CodeJam de l’Institut Sabadell oberta a tots els nostres alumnes i fase classificatòria per a la selecció dels dos equips que ens representaran a la fase estatal del Programa-Me que se celebrarà a l’abril.

Ànims a tots i molta sort !!

Equip "Patos"
ProgramaMe Nadalenc 2020 – 1rDAM-vi-D