CODEJAM 2020

Aquest dimecres, 12 de febrer, vam celebrar la onzena edició de la CODEJAM, un concurs competitiu de programació, organitzat pel nostre centre i dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica de Grau Superior. La prova consisteix en programar durant 3 hores per resoldre 8 problemes diferents de dificultat variable plantejats per l’equip de professors de l’institut Sabadell.

Equip ‘); DROP TABLE ‘Alumnes’ i el professor Marc Albareda

Aquesta edició ha estat la més multitudinària de la història amb més equips i alumnes que mai, i també una on la dificultat dels exercicis ha estat més elevada que mai. Un dels objectius de la prova, a més dels acadèmics i la diversió, és el de seleccionar i preparar els aspirants pel concurs PROGRAMAME, el concurs de programació per a Cicles Formatius de referència a Espanya.

A més dels nostres alumnes van venir convidats equips dels centres Institut Badia, Institut Nicolau Copèrnic i Institut La Ferreria, convertint-se el programa en una competició de tots els Instituts del Vallès Occidental. Pel que fa al nostres alumnes, van participar 72 alumnes, repartits en 25 equips de 3. D’aquests 16 grups eren de primer i 8 de segon curs.  El guanyador de la prova va ser l’equip “ ‘); DROP TABLE ‘Alumnes’ “, un equip mixt format per Adrián Muñoz i Carlos Serrano, de 2n de DAM, i Àlex Pladevall de 1r d’ASIX, amb 5 problemes resolts. Aquests alumnes seran els nostres representants a la fase catalana del concurs PROGRAMAME, que tindrà lloc a Reus el 14 de Març de 2020.

La Codejam va estar molt ajustada, amb un quadruple empat amb 5 problemes solucionats, i es va resoldre per la diferència de temps. Els altres equips amb 5 problemes solucionats van ser TheThriller7, de 1r de DAM, TreeForce, de 2n de DAM-Vi, i Daniel Comas, de 2n de DAM-Vi.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *