CODEJAM 2022

Aquest dimecres, 22 de febrer, vam celebrar la tretzena edició de la CODEJAM, un concurs competitiu de programació, organitzat pel nostre centre i dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica de Grau Superior. La prova consisteix a programar durant 3 hores per resoldre 8 problemes diferents de dificultat variable plantejats per l’equip de professors de l’institut Sabadell.

Aquesta edició ha tingut una dificultat molt elevada i una gran participació, amb 31 equips  de tres persones participants. Un dels objectius de la prova, a més dels acadèmics i la diversió, és el de seleccionar i preparar els aspirants pel concurs PROGRAMAME, el concurs de programació per a Cicles Formatius de referència a Espanya.

A més dels nostres alumnes van participar telemàticament equips d’altres instituts, en el concurs realitzat en la plataforma JOEL ( https://jo-el.es ). Pel que fa als nostres alumnes, van participar 57 alumnes, repartits en 19 equips de 3. La final va ser molt emocionant amb un quàdruple empat a 30 punts. El guanyador de la prova, decidit per temps, va ser l’equip “ª“, un equip format per Pol Gonzalo, Jonatan Santiago, i Eloi Redondo de 1r de DAMvi-D, amb 30 punts.

En segona posició va quedar l’equip “forocoches” format per Isaac González, Izan Mata i Noah Ramos, de 1r de DAM

Aquests dos equips seran els nostres representants a la fase final del concurs PROGRAMAME, que tindrà lloc telemàticament la primera quinzena de Maig

Els altres equips amb 30 punts van ser TeLaHinco, de 1r de DAMvi-D, format per Unai Fernández, Alma Morantes i Àlex Vancells, i Kuantic, de 1r de DAMvi-D, format per Juan Jesús Gómez, Pol Barba i Francisco Sánchez.

Dintre dels equips convidats, la millor actuació va ser l’equip Abrusca, de l’Institut de l’Ebre, amb 20 punts.