Visita d’uns laboratoris a Torino amb l’Erasmus plus “Incluye”

Del 14 al 18 de febrer i en el marc de les mobilitats de professorat del Projecte Erasmus plus “Incluye”/”Include”,  les professores Noèlia Fernández i Àngels Monllor del departament de ciències van visitar l’Istituto di Istruzione Superiore Santorre di Santarosa a Torí (Itàlia) on van poder conèixer com són els estudis de secundària de química per a estudiants de 14 a 19 anys. Al llarg d’aquests dies van estar en contacte directe amb alumnes i professors a les seves classes.

Els alumnes italians els van explicar l’organització acadèmica de l’institut Santorre di Santarrosa i perquè segueixen els estudis en aquest centre. També els van explicar els treballs que feien sobre energies renovables d’un projecte Erasmus, i sobretot van conèixer com es desenvolupen les seves classes de pràctiques als laboratoris. Va resultar una setmana molt intensa amb activitats i aprenentatges  de bones pràctiques que volcaran a l’INS Sabadell. Vegeu-ne el vídeo.