Setmana de la ciència ’21 a l’Institut Sabadell

La setmana del 15 al 19 de novembre s’ha celebrat la setmana de la ciència a l’Institut Sabadell.

Han estat uns dies plens d’activitats organitzades pels departaments de ciències i tecnologies, matemàtiques, d’expressió artística  i informàtica. La ja tradicional fira d’experiments, que ha estat potser l’activitat més característica de la setmana, es va dur a terme en un gran exercici de convivència i organització amb el professorat i l’alumnat del centre. La Covid no ho ha pogut aturar!! Els alumnes sens dubte han pogut gaudir del treball preparat i dels resultats obtinguts.

També hem pogut veure petites exposicions sobre els antibiòtics i xerrades amb el David Miñana, professor de microbiologia de la UB, amb l’alumnat de batxillerat i altres activitats com l’Escape Room de matemàtiques amb l’alumnat de 1r i 2n ESO.

Els companys de CF han organitzat també xerrades sobre seguretat a les xarxes amb l’INCIBE, Institut Nacional de Ciberseguretat.

Felicitem tot el professorat que hi ha col·laborat abans, durant la fira i al llarg de la mateixa setmana, per tota la tasca feta.

Vegeu el vídeo amb tots els detalls de la Fira d’experiments.