Recordant al nostre company Abel Martínez

El 20 d’abril fa un any de la mort del professor Abel Martínez a mans d’un alumne amb un greu trastorn mental mentre treballava en un institut de Barcelona.
Les circumstàncies que van envoltar la seva mort no han canviat: continuem patint als centres catalans una falta de recursos per atendre com cal a l’alumnat amb greus trastorns, problemes de de conducta i aprenentatge. Per això, exigim de l’administració que es reverteixin les retallades pressupostàries en educació: només així es podrà oferir a l’alumnat un bon servei educatiu i podrà el professorat realitzar la seva feina en condicions aceptables.