Publicats els Ajuts per material escolar i llibres de text 2022-23

Us comuniquem que ja s’han aprovat les beques de l’Ajuntament d’aquest curs 2022-23.

beques

Aquí enllaçat teniu el llistat anonimitzat dels alumnes beneficiaris. També el teniu al taulell d’anuncis de l’entrada de l’institut.

La resolució està publicada a la Seu Electrònica de l’Ajuntament en aquest enllaç. Es podrà consultar pel DNI de la persona sol·licitant i el número de tràmit de l’alumne/a. Les famílies que no estiguin d’acord amb la resolució poden presentar recurs de reposició, omplint una instància general a qualsevol dels registres del Servei d’Atenció Ciutadana, en el termini d’un mes comptat des de la publicació de la resolució. La data límit és el 18 de novembre de 2022.

El termini de pagament és els DIMARTS i DIJOUS del 15 al 25 de novembre en horari de 9h a 11h a secretaria de l’Institut.