Programame Nadalenc

El passat 16 de desembre els nostres alumnes de DAM i DAM-vi van participar al “Calentamiento pre-navideño” del Programa-Me. Aquest és un concurs de programació d’àmbit estatal, a on han participat 236 equips de 40 instituts diferents. L’institut ha aconseguit col·locar a 3 dels seus equips en el top 10, sent l’únic institut amb tants equips al capdavant. Són “Skeleton_Jazz_Wizard”, format per Angel García, Valentina Peña i Juli Ragni, de 2n DAMvi, que van quedar en 4a posició, “MACO”, format per Izan Mata, Noah Ramos i Isaac González (de manera telemàtica), de 1r DAM-C, que van assolir la 7a posició, i “Código Lyoko”, constituït per Unai Fernández, Alma Morante i Àlex Vancells, de 1r DAMvi-D.

Els nostres equips han guanyat una valuosa experiència per al nostre tradicional concurs de Programació, la CodeJam, en la que aquest any celebrarem la seva tretzena edició al febrer, i pel concurs estatal de Programa-me.

Cal recordar que els nostres alumnes de Cicles Formatius, no només participen en el Programa-me, sinó que els nostres alumnes de SMX participen en la HPCodewars, que es farà el 5 de Març, i en el Catskills els d’ASIX.