Preinscripció i Matrícula del Curs d’Especialització FP en Videojocs i Realitat Virtual

Aquesta pàgina només és vigent per a la matrícula del curs 2024/2025

Tràmits

General

El procés de preinscripció està centralitzat pel Dept. d’Educació, que rep les sol·licituds de tots els estudiants/es. Amb posterioritat a aquest procés, l’estudiant/a ha de formalitzar la matrícula que gestiona al centre assignat. Totes les indicacions sobre la preinscripció es troben en aquesta web.

Dates i Calendari

• Dates Preinscripció: 14 de juny al 4 de juliol de 2024
  • Publicació llista de puntuacions provisionals: 5 de juliol de 2024
  • Període de reclamacions: del 5 al 9 de juliol de 2024
  • Publicació llista d’admesos definitiva: 10 de juliol de 2024
  • Dates Matrícula: 10 al 22 de juliol de 2024

Presentació de la sol·licitud

• Formulari de Sol·licitud
      • Electrònica:
        • Opció recomanada.
        • És necessari un certificat digital (IdCat_Mòbil, DNI electrònic, CATCert o Cl@ve) i el número d’identificació de l’estudiant (IDALU o RALC) que has de sol·licitar en el teu centre.
      • En suport informàtic:
        • Per estudiants sense certificat digital o que no hagin cursat els estudis a Catalunya.
    • Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per persona per cada nivell d’estudis, on es poden indicar peticions d’admissió en diversos centres, cicles i torns ordenats per ordre de preferència.

Places i llistats d’accés

• Aquí apareixeran les places i llistats d’accés quan es facin públics

Informació

Grups i nombre de places

• Primer Curs
    • 30 places, 1 grup de tarda

Nota de tall

La Nota de tall de la Via1 (CFGS) és la següent

Nom Tarda
CEFP Videojocs i Realitat Virtual 5

Criteris d’accés i prioritat

Les sol·licituds de preinscripció es classifiquen en una única via:

• Estudiants amb un dels següents CFGS:
    • Administració de Sistemes Informàtics i Xarxes
    • Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma
    • Desenvolupament d’Aplicacions Web
    • Animació 3D i Entorns Interactius
  • Estudiants sense cap dels CFGS requerits:
    • Només si queden places lliures
    • S’Haurà de superar una prova d’accés
    • La llista s’ordenarà per via d’accés segons la qualificació mitjana dels estudis aportat
  • Si no s’ha obtingut plaça la sol·licitud de preinscripció queda en llista d’espera del centre demanat en primera opció i, si es produeix una vacant, el centre es posarà en contacte.

Material necessari

• El centre et proporciona l’ordinador per a la realització de les activitats, però és necessari disposar d’un ordinador a casa per poder fer el seguiment online, ja que la generalitat no proporciona portàtils als alumnes de Formació Professional.
  • És necessari, per motius d’higiene, dur teclat i ratolí propi.
  • És també molt recomanable dur un disc dur extern, ja que els ordinadors es comparteixen amb un altre torn horari i les dades desades allí es poden esborrar

Preus Màsters d’FP.

• Els CEFP no tenen uns preus públics de taxes de matrícula.
  • El centre assigna una quota de material de suport a la docència per les despeses dels laboratoris de maquinari, material fungible, sortides, xerrades… que s’abona junt amb l’assegurança escolar obligatòria de 66,12 € anuals.
  • Addicionalment, en el moment de la matrícula podeu pagar, en aquesta, la quota de l’AMPA de l’Institut, que consisteix en 12 € anuals
  • La data de pagament serà en el moment de la matrícula.

Documentació Necessària per a formalitzar la Matrícula

• Titulació acadèmica d’accés al curs d’especialització (exclusivament un títol de tècnic superior)
  • Fotocòpia DNI de l’alumne/a actualitzada.
  • Targeta Sanitaria, original i fotocòpia
  • 1 foto mida carnet (amb el nom i cognom darrere)

Emplenar l’aplicatiu rebut a l’email (un cop hagin presentat la documentació demanada, de manera presencial, a secretaria)

Com Formalitzar la Matrícula

Per saber si t’han assignat plaça al centre cal mirar la llista d’admesos (la preinscripció no és una assignació de plaça).

Es podrà consultar online en aquesta mateixa pàgina o al centre al taulell d’anuncis.

La matrícula s’ha de fer presencialment, al centre, i s’ha de dur la documentació del punt anterior. En el centre se us enviarà al correu un formulari que haureu d’omplir per a formalitzar la matrícula.

Caldrà realitzar l’abonament de la quota de centre.

Si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada.

Un cop finalitzat el període ordinari de matrícula, si queden places vacant, el centre convocarà un acte públic de reassignació de vacants a on oferirà aquestes places als participants en el procés de preinscripció que no hagin estat assignats en la primera petició, respectant l’ordre de la llista d’espera que està en funcionament. Els participants a l’acte hauran de dur tota la documentació necessària.