PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS. Curs 2020-21

Informació sobre preinscipció i matriculació:

MOLT IMPORTANT: Consulteu aquesta mateixa pàgina web i al web ESTUDIAR A CATALUNYA.
-Telèfon: 93 723 39 05  (de 9 a 13 h)
-Email: preinscripcio@ies-sabadell.cat

Email per fer els tràmits relacionats amb la preinscripció als estudis impartits a l’Institut Sabadell:
a8044624@xtec.cat

Informacions generals sobre la preinscripció i el Batxillerat i els Cicles Formatius d’Informàtica a l’Institut Sabadell (SMX, ASIX, DAM i DAMvi)

Projecte educatiu de l’Institut Sabadell.
Visiteu els espais del nostre institut.
Consulteu l’OFERTA de places de Batxillerat i CFGM i CFGS a l’institut Sabadell (USEU el Codi: 08044624).

BATXILLERAT
CICLES FORMATIUS
-Informació oficial sobre la preinscripció i matriculació al Batxillerat.

-Informació sobre el Batxillerat a l’Institut Sabadell (Modalitats: Científic, Tecnològic, Ciències socials i Humanístic).

-Informació oficial sobre el procés de preinscripcio i matriculació als Cicles formatius de grau mitjà.

-Informació oficial sobre el procés de preinscripció i matriculació als Cicles Formatius de grau superior.

-Informació sobre els Cicles formatius d’informàtica impartits a l’Institut Sabadell (SMX, ASIX, DAM I DAMvi)

Dates de preinscripció i matriculació:

MOLT IMPORTANT: NOMÉS HAN DE FER LA PREINSCRIPCIÓ ELS ALUMNES EXTERNS A L’INSTITUT. ELS ALUMNES DE 4ESO DEL CENTRE I ELS DELS PRIMERS CURSOS DE CF JA TENEN LA PLAÇA RESERVADA I FARAN DIRECTAMENT LA MATRICULACIÓ AL JULIOL (BATXILLERAT) O AL SETEMBRE (CF).

Quina documentació identificativa i acreditativa cal presentar? Criteris d’admissió.

-Per al Batxillerat.
-Per als Cicles Formatius de Grau Mitjà.
-Per als Cicles Formatius de Grau Superior.

Com fer la preinscripció?

OPCIÓ PREFERENT: Presentació telemàtica en les dates indicades seguint els enllaços següents:

BATXILLERAT: Presenteu la sol·licitud de manera telemàtica AQUÍ.

CF GRAU MITJÀ: Presenteu la sol·licitud de manera telemàtica AQUÍ.

CF GRAU SUPERIOR: Presenteu la sol·licitud de manera telemàtica AQUÍ.

-Un cop presentada la sol·licitud telemàtica a l’adreça oficial a8044624@xtec.cat el justificant de la sol·licitud i la documentació identificativa i/o acreditativa que s’hagi d’afegir. Rebreu un correu del centre justificant-ne la recepció.

OPCIÓ PRESENCIAL: Presentació telemàtica amb suport presencial a l’institut els dies assenyalats a continuació, de 9 a 13 h. NOMÉS en casos excepcionals en què no s’hagi pogut fer el tràmit telemàtic:
-BATXILLERAT, el 2 i 3 de juny: Demaneu cita prèvia AQUÍ (a partir del 27 de maig).
-CF GRAU MITJÀ SMX, el 5 i 8 de juny: Demaneu cita prèvia AQUÍ (a partir del 2 de juny).
-CF GRAU SUPERIOR ASIX, DAM, DAMvi el 16 i 17 de juny: Demaneu cita prèvia AQUÍ (a partir del 10 de juny).

Si s’elegeix anar a fer la preinscripció telemàtica amb suport presencial a l’institut, s’han de seguir les següents instruccions:

• Cal demanar cita prèvia. Sense cita, no s’assegura l’atenció el mateix dia.
    • Porteu la documentació identificativa i acreditativa que us calgui presentar.
    • No han venir al centre persones de grups d’especial vulnerabilitat al COVID 19 o persones en període de confinament o que presentin símptomes. En aquests casos poden autoritzar per escrit que una persona faci el tràmit.
    • El tràmit només el pot fer 1 persona, portant la sol·licitud ja emplenada i tota la documentació que calgui fotocopiar.
    • La persona que faci el tràmit hauria de venir preferentment amb mascareta i un bolígraf propi.

Com fer el seguiment de les sol·licituds?

Publicació de la llista baremada provisional dels sol·licitants de plaça de Batxillerat a 15/06/2020.

-CADA SOL·LICITANT PODRÀ CONSULTAR L’ESTAT DE LA SEVA SOL·LICITUD AL WEB ESTUDIAR A CATALUNYA (a “Consulta de resultats” de cada tipus d’ensenyament).
-LES LLISTES AMB ELS SOL·LICITANTS BAREMATS O ADMESOS, EXCLOSOS O LLISTA D’ESPERA TAMBÉ S’ANIRAN PUBLICANT AL WEB DE L’INSTITUT. Les reclamacions a les llistes s’han de presentar per email a  a8044624@xtec.cat i rebreu un correu de confirmació com a justificant de la reclamació.