PFI – Inici de curs 2023/2024

Benvolguts alumnes,

Aquest curs iniciarem les activitats del cicle formatiu el dia 12 de setembre on farem una activitat d’acollida i tutoria sobre el nostre centre.

Al següent document us comuniquem el material que necessitareu i també les dates d’inici de curs:

Llistat de material necessari
  • Disc dur extraïble, USB3.0, SSD, mínim 250 GB (recomanat 480GB)
  • Teclat propi
  • Ratolí propi
  • Molt recomanat tenir equip propi (o proporcionarem un si fos possible). Proposem uns requisits mínims dels equipaments.
Dates d’inici de curs

Els alumnes de PFI començaran el curs el 12 de setembre de 2023. Es realitzarà una acte de benvinguda per explicar la Normativa del centre (NOFC) i també es presentarà l’entorn virtual de feina (Moodle, Discord, etc.) a les 10:00. La duració estimada d’aquesta sessió és de dues hores. Després els alumnes podran marxar per encetar les classes el dimecres segons el seu horari.

Per aquesta sessió cal portar ja el teclat i ratolí o el portàtil per poder fer les tasques d’aquest dia.

Comencem amb força!