ONZENA TROBADA D’EQUIPS DE MEDIACIÓ DELS INSTITUTS DE SABADELL

El passat 8 de maig els alumnes mediadors de l’Institut Sabadell van participar de la XI Trobada d’Equips Mediadors, al Casal Pere IV de Sabadell. En aquesta jornada van participar alumnes de diferents instituts de Sabadell, Castellar i Sant Quirze. Més de 150 alumnes de secundaria es van reunir per compartir estratègies per resoldre els conflictes a través de la Mediació.
Els alumnes mediadors del nostre centre (Irene Gabarrón, Irene Ruiz, Keyla Guitart, Sebas Morfe, Aina Carrillo, Noemí Román, Marc Jurado, Joel Molero, Clara Checa, Carla Fernández, Marc Aguilar, Nerea Palomares, Carla Ruano, Ariane Requena i Nora López) van valorar molt positivament l’experiència, ja que va resultar una trobada molt participativa, intensa i engrescadora.
L’activitat ha estat organitzada pel Seminari de Mediadors del CRP de Sabadell i Sant Quirze amb la col·laboració del Servei de Mediació de l’Ajuntament de Sabadell.

Al programa “Al Mati” de Radio Sabadell han fet aquest podcast de la Trobada d’Equips Mediadors.