Un esmorzar amb menys residus

A l’Institut ens hem proposat eliminar el paper d’alumini dels esmorzars, per contribuir així a la reducció dels residus que generem, i per tenir uns patis més nets.
Els delegats de l’ESO expliquen: “A les classes de tutoria, durant tot el curs, hem estat treballant el tema dels residus i el seu impacte, ho fa tot l’institut. Hem vist uns vídeos sobre aquest tema que ens han ajudat a raonar i saber el que tots junts estem provocant.
A partir de setmana santa tots els alumnes hem començat a portar l’esmorzar amb un embolcall reutilitzable (boc’n roll, bossa de plàstic, etc) i tenim l’objectiu de reduir la presència de paper d’alumini  a l’Institut.
Per aquesta raó hem fet els eslògans en contra del paper  d’alumini. Creiem que podem ajudar totes les espècies en perill.”

En el marc d’aquesta campanya, hem proposat un concurs on els alumnes havien de crear un eslògan per incentivar la reducció de residus i el reciclatge i especialment, l’ús del boc’n roll (en substitució del pape d’alumini).
Concurs
Els dos millors eslògans han guanyat 1 entrada doble per veure el partit del CE Sabadell-FC Barcelona B del Dissabte 10 de maig. Els guanyadors són:
FELIPE RODRIGUEZ (2n D)
felipe
win1
CLAUDIA PÉREZ (1r D)
claudia
win2
Altres eslògans destacats han estat:

-Qui les fa, les paga. Vam començar a contaminar i ara hem de parar

-Un món millor, amb el boc’n roll.

-Veritat que tu necesites menjar?,doncs el món necesita cuidar-se. ¡RECICLA PER UN MÓN MILLOR!

-Tirar escombraries al món és com tirar el món a les escombraries.

-T´agrada l´entorn que tens ? Cuida’l!

-Reciclar no es una obligació, és la TEVA responsabilitat

-Reciclant reciclant el món vas netejant. Reciclar es pura vida.

-Rectificar és de savis, reciclar també.

-Encara no tot està mort… recicla per un món més fort!!

-Si a un partit vols anar, boc’n roll hauras de portar per poder reciclar

-Si un món millor vols tenir, el paper d’alumini has de reduir.

-O reciclas o collejas!

-Vols ser modern? Doncs recicla i fes-ho bé!

-Que no ens domini el paper d’alumini!

Entre la resta de participants, s’han sortejat 8 entrades dobles més. I els delegats com a notaris!
jurat_i_delegats
Els afortunats!
afortunats
Volem agraïr al CE Sabadell la donació d’aquestes entrades.
cesabadell