L’Institut Sabadell Celebra la XVII Codejam

Aquest dijous, 9 de maig de 2024, vam celebrar la catorzena edició de la CODEJAM, un concurs competitiu de programació, organitzat pel nostre centre i dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica de Grau Superior. La prova consisteix a programar durant 3 hores per resoldre 8 problemes diferents de dificultat variable plantejats per l’equip de professors de l’institut Sabadell. Aquesta edició, al contrari que l’anterior de Febrer, està dissenyada amb un enfocament lúdic, pensat sobretot per a alumnes de 1r de Grau Superior, i està realitzat en la nostra plataforma JOEL ( https://jo-el.es ), una plataforma per aprendre programació nascuda a l’Institut Sabadell i que fan servir desenes d’instituts a tota Espanya.

La competició d’enguany ha estat molt concorreguda, amb 55 equips de 3 participants cadascun, provinents de 6 instituts de Catalunya i el Pais Valencià. També ha resultat molt disputada, reflectint l’alt nivell de talent i dedicació dels participants. Després d’hores de codificació i resolució de problemes, la jornada va culminar amb un emocionant empat en la primera posició. Els equips que han compartit aquest meritori lloc són:

• Equip Marukunai de l’Institut Escola del Treball de Barcelona
  • Narcis Matas de l’Institut Tecnològic de Barcelona
  • Alex Espada de l’Institut Sabadell

Volem felicitar calorosament aquests estudiants pel seu esforç i excel·lència, així com a tots els participants que han demostrat un esperit competitiu i col·laboratiu encomiable. Aquesta Codejam ha estat una prova més de la capacitat i el talent dels nostres joves programadors.

A més, volem agrair als professors i organitzadors que han fet possible aquest esdeveniment, i creat els problemes, creats de zero únicament per aquest concurs. El seu compromís i dedicació són la clau de l’èxit d’aquest tipus d’iniciatives.

Esperem que aquesta experiència hagi estat enriquidora per a tots i que hagi despertat encara més l’interès per la programació i les tecnologies de la informació. Ens veiem a la pròxima edició de la Codejam, amb més reptes i diversió assegurada!

Es pot veure la classificació completa i els problemes aquí.