“Mens sana in corpore sano”: futbol, bàsquet, vòlei, bàdminton, ping-pong, escacs, jocs de taula i magic. Una celebració de Sant Jordi que ho va tenir tot.
Enguany, els cicles formatius d’informàtica van voler celebrar la Diada de Sant Jordi amb unes jornades esportives i lúdiques obertes a tot l’alumnat.
La jornada va comptar amb una àmplia oferta d’activitats: futbol, bàsquet, vòlei, bàdminton i ping-pong per als qui van voler moure el cos, i escacs, jocs de taula i magic per als qui preferien exercitar l’estratègia i la ment. Per a tots els gustos, per a tots els talents.
La participació va ser massiva i l’ambient, immillorable. Va ser tot un èxit que ha demostrat, un any més, la gran comunitat que formem entre alumnat i professorat.
Moltes gràcies a tots els participants i, especialment, al professorat que ha fet possible aquesta jornada. Fins a l’any que ve!










