Informacions del curs 2020-21

Retorn de llibres de text a Iddink i recollida de llibres de lectura en anglès del centre:

15 i 16 de juliol, matí i tarda, de 10h a 14h i de 15h a 17h, al pati de l’Institut, entrant pel C/ Sant Isidor.
-El mateix dia es tornen els llibres de lectura en anglès prestats a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.
-Caldrà venir amb màscareta i mantenir la distància de 1,5 mts entre les persones mentre s’estigui dins l’espai de l’institut.

Adquisició dels llibres de text:

-LLista de llibres de text d’ESO i Batxillerat del curs 2020-21.

-Per adquirir-los cal que ho feu al web d’Iddink, a l’Espai IDDINK de l’Institut Sabadell  <Ajornat fins a nou avís>
-Instruccions generals per fer la comanda de llibres <Propera publicació>
-Altres informacions de procediments a IDDINK: accés a llicències digitals, com retornar els llibres, etc.

Deures d’estiu:

-ESO i BAT: AQUÍ podeu accedir al moodle de deures d’estiu on trobareu les primeres activitats de recuperació de matèries pendents i també de reforç de continguts treballats durant el 2019-20. Convé fer-los, vistes les circumstàncies en què hem treballat al 3r trimestre.

-Tasques d’estiu de Matemàtiques i Llengua per alumnes de 6è de primària que faran 1r ESO el curs vinent.

Proves extraordinàries de 1r de Batxillerat:

-Consulta aquí el calendari i horaris de les proves. <PENDENT DE PUBLICACIÓ>

Inici de les classes i presentacions del curs a a l’alumnat:

L’alumnat haurà de venir amb màscareta i portar-la posada fins que no se l’indiqui una altra cosa:

• 1r ESO: 14 de setembre a les 18 h.
  • 2n ESO: <pendent de publicació>
  • 3r ESO: <pendent de publicació>
  • 4t ESO: <pendent de publicació>
  • 1r BAT: <pendent de publicació>
  • 2n Bat: <pendent de publicació>
  • CFGM SMX: <pendent de publicació>
  • CFGS ASIX: <pendent de publicació>
  • CFGS DAM i DAMvi: <pendent de publicació>

Reunions de presentació del curs a les famílies:

• 1r ESO: 9 de setembre a les 17:00 h.
  • 2n ESO 16 de setembre a les 17:00 h.
  • 3r ESO: 16 de setembre a les 18:00 h.
  • 4t ESO: 17 de setembre a les 17:00 h.
  • 1 Batxillerat: 9 de setembre a les 18:00 h.
  • 2 Batxillerat: 17 de setembre a les 18:00 h.

Us demanem que només hi assisteixi una persona per família, que ha de venir amb mascareta i mantenir la distància d’1,5 mts amb les altres persones mentre estigui en els espais del centre.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *