HPCodewars a Grau Mitjà

El dissabte 6 de març s’ha celebrat la HP CodeWars Spain Virtual Edition 2021 amb la participació de 6 alumnes de 2n SMX dividits en dos grups: Izan Mata, Noah Ramos, Pol Egea, Carlos Alises, David Aperador i Salvador Cieza, sota la tutela del professor Eloi Vázquez.

Aquesta edició ha comptat amb més de 450 estudiants, competint en la resolució de problemes seguint la metodologia STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematincs) que fa referència a un enfocament científic integrat segons el qual aquests quatre camps formen un tot on els elements interactuen i s’afecten uns als altres. Per culpa de les condicions sanitàries actuals, l’edició s’ha desenvolupat de forma telemàtica (el curs passat es va haver de cancel·lar).

Els nostres alumnes han quedat classificats en la posició 31 i 111 de 144 equips participants. Tot i aquestes discretes classificacions, van poder gaudir d’una bona estona programant i enfrontant les seves capacitats a un concurs de molta exigència. Segur que més d’un, ha trobat la seva vocació!