HP Codewars i Carnestoltes a SMX

Aquest dissabte 2/3/19, els nostres alumnes de Grau Mitjà d’Informàtica han participat per primera vegada al concurs HP CodeWars. L’objectiu d’aquesta competició és difondre el coneixement de la ciència i la tecnologia, principalment en l’àmbit de la informàtica i les telecomunicacions.

Els nostres alumnes van participar durant 3 hores al concurs de programació on van poder posar a prova els coneixents adquirits en el llenguatge Python, tot resolent problemes matemàtics. Ha estat una participació d’on han tret una gran experiència personal i motivadora per continuar la seva formació com a programadors mitjançant els nostres Cicles Formatius de Grau Superior.  A més, el fet que el concurs tingués lloc el cap de setmana de Carnestoltes, va propiciar un ambient distès, colorit i entretingut, amb les disfresses.

Des del centre, volem agrair i felicitar a Alejandro Campaña Bonilla, Adrián Moreno Valcárcel i Rubén Cosp García, per la seva dedicació, motivació i entusiasme. També volem agrair el seu esforç a Elena i David per la seva dedicació i per ser els impulsors d’aquest compromís que tenim al centre amb la millora de la formació dels alumnes de Grau Mitjà tot proporcionant coneixements i orientació en l’àmbit de la programació.