Eleccions al Consell escolar 2018. Resultats

Membres electes:

Representants del professorat (vots emesos: 78)
David Vilellas Camps
Marc David Albareda Sirvent
Sònia Calero Muñoz
Montserrat Ferrando Comas

Representants de les famílies elegides (vots emesos 14)
Raquel Hernández Sánchez
Ruth Sigler Poveda

(Inicialment, per error es va informar que hi havia 3 llocs disponibles, però que corresponien en realitat a dues persones elegibles i una persona que nomena l’AMPA).

Representants de l’alumnat (vots emesos: 608)
María Sánchez Salvador (ESO)
Irene Durán Castro (Batxillerat)

Representat del PAS (vots emesos 4)
Jordi Elfa Casajús

Nous membres nomenats

Mario Heras (representant de l’AMPA).

A partir de dilluns es podran consultar les actes amb els resultats de les votacions en la cartellera de l’institut o sala de professorat.

DIA I HORARI DE LES VOTACIONS

-Les eleccions tindran lloc el 28 de novembre en els horari següents:
+Professorat: a les 15:30 h, en reunió de claustre
+Alumnat: 9 a 18:30 h.
+Pares i mares: 18 a 20 h, al vestíbul de l’institut.
+PAS: 9 a 12 h.

CANDIDATURES

• Professorat (4): David Vilellas (qualsevol membre del claustre serà elegible).
  • Alumnat (2: 1 ESO+1 BAT):
    – Irene Durán Castro  1r Batxillerat Humanístic
    – Alexandru Ghimici 1r Batxillerat Social
    – Lucía Herrera Quilón 1r Batxillerat Social
    – Florin Cristian Hurgoi 4t ESO Grup D
    – María Sánchez Salvador 4t ESO Grup D
    – Marcos Tobio García 4t ESO Grup E
    – Cristhian Quiroz Quevedo 4t ESO Grup D
  • Pares-mares (2): Raquel Hernández Sánchez, Ruth Sigler Poveda (inicialment, per error es va informar que hi havia 3 llocs disponibles, però que corresponien en realitat a dues persones elegibles i una persona que nomena l’AMPA).
  • PAS (1): cap candidat (qualsevol membre del PAS serà elegible)

CONVOCATÒRIA. INFORMACIONS PRÈVIES.

S’han convocat les eleccions als consells escolars dels centres d’ensenyament públics catalans. Pel que fa al nostre institut, les dates a tenir en compte són:
-Hi ha exposats al vestíbul de l’institut els censos electorals d’alumnat i les famílies. Podeu verificar que hi esteu inclosos i plantejar les vostres reclamacions, si cal, fins al 12 de novembre.
-Presentació de candidatures: fins al 15 de novembre, a secretaria. S’han d’elegir 3 representants de pares, mares o tutors legals d’alumnes, 2 representants de l’alumnat, 4 del professorat i 1 del PAS.
-El sorteig per designar els membres de les taules electorals tindrà lloc el 8 de novembre a les 11 h i el dia 12  quedaran constituïdes les taules electorals.

Us animem a participar-hi!

Consulteu aquí més informació sobre les eleccions, els consell escolars i les seves funcions.