Convocatòria de BEQUES per llibres de text i material escolar i d’ajuts per menjador per al curs 2022-23 (Ajuntament de Sabadell)

Us informem de dues convocatòries d’ ajuts per al curs 2022-2023.

Per tal d’afavorir la inclusió social i l’accés equitatiu als recursos educatius, especialment adreçada a infants i joves en situacions de vulnerabilitat econòmica, l’ajuntament de Sabadell ha publicat:

• La convocatòria d’ajuts de menjador escolar del Consell Comarcal del Vallès Occidental, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell i el El departament d’Educació de la Generalitat.
    • La convocatòria de beques per a l’adquisició de llibres de text i material escolar que promou l’Ajuntament de Sabadell.

Per tal de facilitar a les famílies la tramitació dels ajuts, s’ha unificat el calendari de presentació de les sol·licituds la documentació que s’ha de presentar,  com el curs passat.

El termini de presentació de sol·licituds comença el divendres 29 d’abril, i s’acaba el 27 de maig de 2022.

Per facilitar-ne la gestió, us enllacem els següents documents, que us podeu descarregar:

1. La guia del procediment comú d’ambdós ajuts (ajut de menjador i ajut per llibres i material escolar)
  2. El procediment per a demanar cita prèvia (amb els centres de referència per a cada centre educatiu i link a tràmit).
  3. El tutorial facilitador per a les famílies per fer el  tràmit telemàtic (nou!).
  4. La guia amb tota la informació sintetitzada per a sol·licitar els ajuts, amb link a seu electrònica.
  5. El manual-guia per poder obtenir el certificat digital (idCAT Mòbil).

Per a més informació, podeu

• dirigir-vos a la secretaria de l’Institut en horari d’oficina de 9h a 13h els matins de dilluns a divendres i les tardes de dimarts, dimecres i dijous de 15h a 17h.
  • Telefonar al 010 (des de telf fix) o al 93.745.31.10 (des de mòbil), el Servei d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Sabadell.

Us recomanem que no espereu l’últim moment per fer el tràmit.