Contribució solidària

Divendres dia 27 , el centre cívic de Can Rull va ser l’escenari de l’acte de cloenda de la segona fase de la Xarxa Educativa Solidària i Intercultural (XESI, Ajuntament de Sabadell).Aquest any, el nostre Institut ha estat inclòs en aquesta xarxa educativa.
L’alumnat de 4t ha rebut informació sobre el voluntariat i la participació en projectes solidaris.
Un grup , voluntàriament, s’ha continuat formant i ha participat en un projecte dinamitzat per la Fundació MAIN sota el nom de “Fem sonar Guatemala”, que tenia com a objectiu abastar de material musical les escoles d’Uspatán.
A la fotografía podem veure l’alumnat participant amb els diplomes.

1. Yolanda

Me encanta ver que en las escuelas tmb se utiliza tiempo para que los chicos sean solidarios y aprendan que no todos tenemos la suerte de por lo menos tener un techo donde vivir y un plato de comida que llevarnos a la boca, la mayoria de nosotros tenemos lo suficiente para vivir… ojalá podáis seguir haciendo lo que estais haciendo que es algo muy humano y muy gratificante.

Mucho ánimo chicos !!!!