COMENCEM ELS CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ 14 DE SETEMBRE

Aquest dilluns 14 de setembre començarem les classes dels nostres Cicles Formatius de Grau Mitjà (SMX).

Per motius de salut, aquest curs no podrem realitzar la presentació de manera unificada per tots els nostres alumnes i s’haurà de realitzar de manera esglaonada. Seran els tutors i un membre de la direcció els encarregats de realitzar aquestes reunions.

Als següents enllaços podeu trobar l’assignació de grups i saber a quin grup anirà cada alumne:

Un cop sapigueu el grup assignat us informem que l’hora de les convocatòries i la porta d’entrada seran les següents:

• 09.00 Rebuda 1r SMX A, porta de Sant Isidor
    • 10:15 Rebuda 1r SMX B, porta de Sant Isidor
    • 11:30 Rebuda 1r SMX C, porta de Sant Isidor
    • 12:45 Rebuda 1r SMX D, porta de Sant Isidor
    • 15:00 Rebuda 1r SMX E, porta de Sant Isidor
    • 16:15 Rebuda 2n SMX A, porta principal (Carrer Juvenal)
    • 17:30 Rebuda 2n SMX B, porta principal (Carrer Juvenal)
    • 18:45 Rebuda 2n SMX C, porta principal (Carrer Juvenal)

Els alumnes han de portar:

• Mascareta posada i una de recanvi. La mascareta és obligatòria per l’assistència al centre.
    • Teclat i ratolí amb connexió USB propis.
    • Disc dur extraïble.
    • Un pot petit de gel hidroalcohòlic per ús propi.
    • Paquet de mocadors d’un sol ús.
    • Ampolla d’aigua pròpia.
    • Declaració  signada autoresponsable de salut que cal portar ja emplenada el primer dia:

Donat el poc marge que ens han deixat farem les reunions relatives al pla d’organització la setmana vinent. Els alumnes rebran la informació ja el primer dia. Aquí podreu trobar un resum de les actuacions previstes que de ben segur s’hauran d’anar adaptant durant el curs.