CodeJam Maig 2015

L’Institut Sabadell ha organitzat la segona CodeJam del curs, per l’alumnat de cicles formatius d’Informàtica.
La prova consisteix en resoldre 10 problemes d’algorísmia preparats per l’ocasió pel professorat de l’institut i els jutges, per resoldre en equips durant 3 hores.
En aquesta ocasió van participar 16 equips, amb un total de 48 alumnes, dels grups de Desenvolupament d’Aplicacions i d’Administració de Sistemes.

Aquí teniu un vídeo amb moments de l’esdeveniment  enregistrat i editat per l’alumne d’ASIX Omar Montero Gómez.

Dels 16 equips, tres eren de l’Institut Carles Vallbona de Granollers i la resta de l’Institut Sabadell.

El guanyador va ser l’equip GGTeam, de l’Institut Sabadell, format per Oriol Garcia i Ivan González, de DAM2, que van resoldre 7 problemes. En segona posició va quedar l’equip Declare x float, de l’Institut Carles Vallbona, format per ÁlexTorregrosa, Fran Reyes i Óscar Moreno, que van resoldre 6 problemes.

IMG_4932

Els jutges van ser Carles Capell i Álex Marcos, exconcursants i alumnes de l’Institut Sabadell.

Tens aquí un exemple de problema.Problema C – Minecraft Tower