CodeJam Febrer 2017

L’Institut Sabadell ha organitzat el concurs CodeJam per l’alumnat de cicles formatius d’Informàtica.
La prova consisteix en resoldre 9 problemes d’algorísmia preparats per l’ocasió per resoldre en equips durant 3 hores.

En aquesta ocasió van participar 18 equips, amb un total de 52 alumnes, dels CFGS Desenvolupament d’Aplicacions, d’Administració de Sistemes i aquest any participava un equip de CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes.

Aquí teniu un vídeo amb moments de l’esdeveniment  enregistrat i editat per l’alumne d’ASIX Omar Montero Gómez.

Dels 18 equips, un era de l’Institut Castellet i la resta de l’Institut Sabadell.

L’equip guanyador va ser ;Expected de l’Institut Castellet que van resoldre 4 problemes. En segona posició va quedar l’equip Celta de Vino, de l’Institut Sabadell, format per Juan Carlos Gálvez, Aleix Roca i Carlos García, que van resoldre 3 problemes.

L’equip Celta de Vino (renombrat com Código de Birras) representarà a l’institut Sabadell al concurs regional programa-me que es celebrarà el proper 21 de Març a Reus.

Per a més informació sobre el concurs: