CodeJam 2023

Aquest dimecres, 8 de febrer de 2023, vam celebrar la tretzena edició de la CODEJAM, un concurs competitiu de programació, organitzat pel nostre centre i dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica de Grau Superior. La prova consisteix a programar durant 3 hores per resoldre 8 problemes diferents de dificultat variable plantejats per l’equip de professors de l’institut Sabadell.

Aquesta edició ha tingut una gran participació, amb 33 equips de tres persones participants. Un dels objectius de la prova, a més dels acadèmics i la diversió, és el de seleccionar i preparar els aspirants pel concurs PROGRAMAME, el concurs de programació per a Cicles Formatius de referència a Espanya. En aquesta edició han participat també l’Institut Joan Brudieu, l’Institut de l’Ebre i l’Institut Pedralbes com a Instituts convidats.

A més dels nostres alumnes van participar telemàticament equips d’altres instituts, en el concurs realitzat en la plataforma JOEL ( https://jo-el.es ). Pel que fa als nostres alumnes, van participar 68 alumnes. La final va ser molt emocionant amb un quàdruple empat a 6 problemes resolts. El guanyador de la prova, decidit per temps, va ser l’equip “FatCat“, un equip format per Pol Barba, Unai Fernández, i Juan “Leviatan” Gómez de 2n de DAMvi-B.

En segona posició va quedar l’equip “forocoches” format per Isaac González, Izan Mata i Noah Ramos, de 2n de DAM

Aquests dos equips seran els nostres representants a la fase final del concurs PROGRAMAME, que tindrà lloc telemàticament la primera quinzena de Maig

Els altres equips amb 6 problemes resolts van ser GalaxyGuardians, de 2n de DAMvi-B, format per Arnau López, Fran Sánchez i Óscar Rodríguez, i Sin Nombre, de 1r de DAMC, format per Abel Anguita, David Nuez i Ismael Marcos

Dintre dels equips convidats, la millor actuació va ser l’equip Els Formatges, de l’Institut de l’Ebre, amb 5 problemes resolts.

Es pot veure la classificació completa i els problemes aquí.