Celebrem St Jordi’ 21

El divendres 23 d’abril vam poder celebrar St Jordi a l’Institut Sabadell.

L’alumnat de l’ESO i Batxillerat ha participat al concurs literari de microrrelats i de fotografia matemàtica. Els guanyadors han pogut recollir els premis als actes literaris de cada nivell, sempre separats en grups-bombolla respectant instruccions sanitàries. Hem presentat unes criatures fantàstiques de tota mena, tot plegat, amenitzat amb unes cançons interpretades per la “Banda dels Manyos”. També dues alumnes molt valentes de 1r d’ESO han interpretat dues cançons de manera improvitzada amb el suport del mateix grup de música, formada per una colla de professors. A l’ESO s’han fet tallers de punts de llibres, jocs de taula, passaports literaris, … Al Batxillerat, una xerrada amb el Toni Mata, guionista i escriptor, a més a més d’ex-alumne del centre i una ruta literària per Barcelona.