CEFP Videojocs i Realitat Virtual -Inici de curs 2023/2024

Benvolguts alumnes,

Les activitats del CEFP s’iniciaran tan aviat quan sigui possible. A diferència de la resta de cursos, no començaran el dia 12

Al següent document us comuniquem el material que necessitareu i també les dates d’inici de curs:

Llistat de material necessari
  • Disc dur extraïble, USB3.0, SSD, mínim 250 GB (recomanat 480GB)
  • Teclat propi
  • Ratolí propi
  • Molt recomanat tenir equip propi (o proporcionarem un si fos possible). Proposem uns requisits mínims dels equipaments
    • Intel i5-8300H/Ryzen 5 3550H,  amb 16GB RAM i targeta gràfica GTX 1050-Ti
Dates d’inici de curs

Els alumnes del Curs d’Especialització en Videojocs i Realitat Virtual començaran el 25 de setembre per tal de poder començar amb tot l’equipament tècnic i humà, i, més concretament, per a poder començar amb la última generació d’ulleres de Realitat Virtual que no surten fins al 27 de setembre. Aquest dia es farà, a les 18:30, una primera presa de contacte amb qui serà el vostre tutor on es comunicaran els diferents aspectes del centre: la Normativa del centre (NOFC) i també es presentarà l’entorn virtual de feina (Moodle, Discord, etc.).

Per aquesta sessió cal portar ja el teclat i ratolí o el portàtil per poder fer les tasques d’aquest dia.