CatSkills Ciberseguretat 2021- 2ns classificats!!

El passat dilluns 14 de juny dos dels nostres alumnes de 2n d’ASIX (en Rubén Méndez i en Sergi Pellejero) dirigits pel professor Lino De La Muñoza van participar en la competició d’àmbit autonòmic CatSkills 2021 a la prova de ciberseguretat i el dijous 17, a Cornellà, en Yurik Romero, també alumne de 2n d’ASIX, va participar a la competició de xarxes.

Els nostres alumnes van obtenir un magnífic 2n lloc a la prova de ciberseguretat  tenint en compte que la diferència de puntuació entre el 1r i el 3r equip classificats va ser d’un punt sobre 100 i que participaven centres que imparteixen aquest perfil professional.

La competició de ciberseguretat es va desenvolupar telemàticament entre les 9:00 i les 17:30 amb un descans per dinar. Van haver de resoldre tres proves: fortificació de perímetre, una prova forense i una “capture to flag”.

Pel que fa a la prova de xarxes es va celebrar presencialment a Cornellà al llarg de tot el dia.

La nostra enhorabona a professor i alumnes!

Equip 2n classificat CatsKills 2021 Ciberseguretat