Aula de Tecnologia Aplicada “LINOTECA” en funcionament

Anunciem la posada en marxa de l’esperada Aula de tecnologia Aplicada “LINOTECA”, en memòria del nostre estimat Lino de la Muñoza Muñoz. Aquesta aula està equipada amb tecnologia punta i està destinada als nostres alumnes de cicles formatius.

La “LINOTECA” representa un pas ferm cap a la innovació educativa, oferint als estudiants eines i recursos de darrera generació per enriquir el seu aprenentatge i desenvolupament. Des de les seves funcionalitats de darrera tecnologia fins als espais de col·laboració i aprenentatge interactiu, aquesta nova aula s’ha concebut per a proporcionar una experiència educativa completa i enriquidora.

Aquesta Aula consta de 4 espais diferents, cadascuna amb una tecnologia diferent

• Espai de Videoconferència i Streaming, amb una pantalla interactiva, i un equip de videoconferències professional
  • Espai de Tecnologies de Realitat Virtual i Augmentada, amb ulleres tant de realitat virtual i augmentada, i amb eines per a poder desenvolupar jocs i aplicacions de RV i RA.
  • Laboratori de Simulació de Xarxes, amb potents eines de pentesting, ciberseguretat, hacking, i creació de xarxes de fibra òptica.
  • Zona de Muntatge i Impressió, amb tecnologia punta per al muntatge, com Arduinos, Raspberris, ESP32, microbit… junt amb impressores 3D

Volem destacar que aquesta iniciativa ha estat possible gràcies al suport generós dels Fons MRR Europeus, que han finançat la construcció i equipament de l’Aula “LINOTECA”. Aquesta col·laboració ens ha permès posar a disposició dels nostres alumnes eines d’avantguarda que fomenten la seva formació i preparació per afrontar els reptes del món actual.

Des del centre, volem expressar el nostre agraïment a tots aquells que han contribuït a fer realitat aquest projecte visionari, especialment Lino, qui va estar molt implicat en el desenvolupament de la mateixa.. És un pas important en el nostre compromís continu amb l’excel·lència educativa i la preparació dels nostres alumnes per a un futur en constant evolució.

Continuarem treballant per proporcionar recursos innovadors i un entorn d’aprenentatge òptim que impulsi el creixement personal i acadèmic dels nostres estudiants.

Convidem a tots els nostres alumnes de Cicles Formatius a descobrir i aprofundir en les possibilitats que ofereix la “LINOTECA”, un espai concebut per a l’aprenentatge del futur.

Placa de l’Aula LINOTECA

Mapa de l’Aula

Foto de l’aula

Llista d’Equipaments de l’Aula