Alumnes de Grau Mitjà de Segon Participen en Taller de Programació a 42@Barcelona

Els alumnes de grau mitjà de segon han tingut una experiència enriquidora aquesta setmana, aprofundint els seus coneixements en programació en C en un taller especialitzat a 42@Barcelona. L’esdeveniment va ser un èxit rotund, amb els estudiants immersos en una atmosfera d’aprenentatge dinàmic i col·laboratiu.

Durant el taller, els alumnes van tenir l’oportunitat d’aprendre de primera mà sobre els fonaments de la programació en C, una llengua clau en el món de la informàtica i el desenvolupament de software. Els estudiants van aconseguir dominar conceptes clau i resoldre problemes complexos.

Els alumnes van expressar el seu entusiasme per l’experiència, destacant la qualitat de les sessions de formació i l’ambient inspirador de 42@Barcelona. Tenir l’oportunitat de veure les instal·lacions i interactuar amb professionals del sector va ser una experiència molt enriquidora per a tots els assistents.